Reorganizacja pracy w urzędzie

Szanowni Państwo, w związku z reorganizacją pracy w urzędzie nastąpiły istotne zmiany dla Klientów Urzędu Gminy w Łapszach Niżnych.

Uprzejmie informujemy, iż poczynione zostały następujące zmiany.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Łapsze Niżne wraz z Kierownikiem został przeniesiony do pokoju nr 9, I piętro budynku A urzędu, tel.: 18 262 89 19.

Biuro Rady Gminy i Przewodniczący Rady Gminy, zostały przeniesione do pokoju nr 14, II piętro budynku A urzędu, tel.: 18 262 89 20.

Stanowiska do spraw księgowości budżetowej, zostały przeniesione do pokoju nr 14, II piętro budynku A urzędu, tel.: 18 262 89 20.

Stanowisko do spraw działalności gospodarczej, wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz promocji gminy i agroturystyki, zostało przeniesione do pokoju nr 17, II piętro budynku B urzędu – za przewiązką, tel.: 18 265 93 10 wew. 41 .

Stanowisko do spraw obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego, zostało przeniesione do pokoju nr 17, II piętro budynku B urzędu – za przewiązką, tel.: 18 265 93 10 wew. 41.

Stanowisko do spraw ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa w tym wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów oraz zwrot podatku akcyzowego, zostało przeniesione do pokoju nr 17, II piętro budynku B urzędu – za przewiązką, tel.: 18 265 93 10 wew. 41.

Stanowisko do spraw zamówień publicznych, zostało przeniesione do pokoju nr 17/18, II piętro budynku B urzędu – za przewiązką, tel.: 18 265 93 10 wew. 41.

Stanowisko do spraw wdrażania strategii gminy i pozyskiwania środków pomocowych w tym informacje dotyczące odnawialnych źródeł energii, funduszy unijnych, program usuwania azbestu, zostało przeniesione do pokoju nr 21, II piętro budynku B urzędu – za przewiązką, tel.: 18 262 89 29.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Jakub Jachymiak

Back to Top